U core di u più grande ventilatore elettricu industriale in Cina, fabbricatu da BEJARM

U mutore hè un dispositivu chì converte l'energia elettrica in energia meccanica. Per e macchine, hè cum'è u core, furnisce una putenza crescente per u so funziunamentu. Bejarm situatu in u nostru distrittu, hè una tale impresa specializata in R & S è innuvazione di u mutore.

In u distrittu industriale di a cumpagnia Bejarm, ci hè un tamantu fan appesu annantu à a cima di u bastimentu di a fabbrica. A parte nera à mezu à u ventilatore hè un prototipu di mutore à trasmissione diretta à magnetu permanente pruduttu da a cumpagnia Bejarm per sperimentazione è rilevazione. "Sta pala di fan hè longa 7,3 metri,

1

chì hè u più grande diàmitru di fan industriale in Cina, è u mutore à mezu hè assai picculu paragunatu cun ellu. "Rispuntendu à u grande fan chì pare un" Big Mac ", a parte nera à mezu hè veramente insignificante, ma hè hè u "core" u più impurtante per cunduce u ventilatore.

Cum'è a parte core di u fan, u so rolu hè evidenti. Per guidà un grande fan, u mutore duveria esse relativamente grande, cumprese un mutore asincrunu trifase è un riduttore, ecc. Ma per l'innovazione tecnologica, u vulume di u mutore à trasmissione diretta à magnetu permanente pruduttu da a cumpagnia hè assai picculu, ma u "putere" ùn hè micca inferiore. Per esempiu, stu ventilatore cù u mutore à magnetu permanente Bejarm, installatu à un'altezza di più di 6 metri, pò copre in realtà 800 metri quadrati à 1000 metri quadrati di spaziu. A ghjente pò sente u statu di u ventu naturale. Avà ùn gira micca cum'è un ventilatore elettricu domesticu ordinariu chì a velocità varia assai. A velocità generale di u ventilatore elettricu di a casa hè assai rapida, ma u ventu pò micca cusì forte, è a velocità di rotazione hè cusì lenta, solu da 50 à 70 giri per minutu, ma hà un grande voluminu d'aria. U ventilatore suscita u flussu di l'aria in tuttu u spaziu, chì pò lasciare chì u corpu umanu si senti assai cunfortu perchè ùn ci hè micca una sensazione soffocante di semplice raffreddamentu in u spaziu chjosu.

Ventilatori industriali diretti à magneti permanenti super grandi ponu esse installati in parechji ambienti, cume mercati di verdure, supermercati, campi di pallacanestro interni, ginnasii, impianti industriali ecc. Inoltre, u cunsumu d'energia hè assai bassu, menu di un diploma per ora. Attualmente, attraversu a prova preliminare in Shanghai, Suzhou è Ningbo, u mutore à trasmissione diretta à magnetu permanente sviluppatu da u mutore Bejarm hà ottenutu e prestazioni di bassu rumore è di boni effetti, ciò chì significa chì hà una larga prospettiva di mercatu è serà "prometente" in u mercatu l'annu dopu.

U mercatu di i fan industriali serà assai cunsideratu l'annu prossimu, è u vulume di vendita hè previstu di 5000 à 10000. Se guardemu solu à e vendite di mutori è azionamenti, ghjunghjerà forse da 10 à 20 milioni. Inoltre, parechje squadre di R & D di a sucietà Bejarm sviluppanu simultaneamente applicazioni di energia altamente affidabili è controllabili in parechji campi, cume l'acqua intelligente, generazione di energia eolica, automazione industriale, apparecchiature di elevazione (ascensore), ecc. Si crede chì in u futuru, a cumpagnia Bejarm farà un grande usu di più apparecchiature per furnisce una putenza tecnologica intelligente di punta.


Tempu di posta: Apr-08-2021