Sicurezza per i fan industriali

U fan industriale Bejarm hè amovibile è pò esse installatu in modu efficiente, hè faciule da aduprà è pò uttene u scopu di raffreddamentu veloce. I fabricanti anu un altu gradu di ricunniscenza per l'effettu di raffreddamentu di u fan Bejarm. Tuttavia, di fronte à enormi fan, i pruduttori anu ancu dubbi nantu à i prublemi di sicurezza. Oghje, vedemu inseme e prestazioni di prutezzione di sicurezza di u fan industriale Bejarm!

Bullone industriale di alta resistenza

Bulloni industriali di alta resistenza di u gradu 8,8, i dadi di bloccaggio ponu evità di allentassi, trasversali attraversu u muru, riducenu u risicu di caduta di u fan in una misura più grande, miglioranu a stabilità.

Filu di trazione

Quattru cavi ponu esse fissati à u tettu, è a forza di sollecitazione di ogni cavu d'acciaiu pò ghjunghje à 1000 kg. Adupremu u strumentu di stringe, è quattru cavi ponu esse stretti in listessu tempu per aumentà a capacità di carica, in modu da migliurà a sicurezza è a stabilità di u ventilatore.

2

Doppiu anellu di sicurezza

A cunnessione trà e pale tradiziunali di u ventilatore è a maniglia di a pala hè faciule da allentà sottu rotazione à longu andà, chì face chì e pale si rompenu o cadinu. Tuttavia, l'anellu di sicurezza di u ventilatore cunnessa tutte e parti, è ogni parte di cunnessione hè fissata cù bulloni. U doppiu anellu di sicurezza ghjoca un rolu di prutezzione in casu di accidente è impedisce à qualsiasi parti di scorrere.

3
1

Lami cavi per riduce u pesu

A pala di u fan hè fatta di lega di alluminiu di magnesiu per l'aviazione, chì hè leggera in pesu, bassa densità, bona in dissipazione di calore, forte in resistenza à cumpressione, è riduce a capacità portante di u ventilatore. A nostra sucietà adotta tagliu cavu per riduce u pesu, è trè barre d'acciaio internu per rinfurzà a durezza, in modu da riduce in modo efficace u risicu di frattura di pale di fan è massimizà a prutezzione di sicurezza.

4

Cuntrollu di cunversazione di frequenza; Monitoramentu in tempu reale

U sistema di cuntrollu di cunversione di frequenza pò monitorà u statu di u ventilatore in ogni mumentu, adeguà a velocità di u ventu liberamente, è hà u so propiu sistema attuale di prutezzione di sovraccarica per u monitoru di sicurezza, in modu da riduce u tassu di fallimentu, allargà efficacemente a vita di serviziu.

5

Tempu di posta: Mar-29-2021