I fabbricanti di ventilatori industriali Bejarm benefizianu i travagliadori in l'attellu

Fabbricante di ventilatori industriali Bejarm ---- SUZHOU Bejarm Technology Co., Ltd. hè impegnata in l'industria di raffreddamentu è ventilazione di l'attelli per 17 anni. I so ventilatori industriali, i condizionatori d'aria di prutezzione di l'ambiente è altre apparecchiature di raffreddamentu anu realizatu raffreddamentu di l'atelier è ventilazione per 6000 imprese. In i seminarii chì ci mettenu in cuntattu, pudemu spessu vede i prublemi cum'è colpu di calore, lesioni di travagliu, malatie professionali, rassegnazione, ecc. Causati da alte temperature, polvere, odori particulari, è cattiva circulazione d'aria ecc. L'imprese anu spessu bisognu di "pagà" per questi prublemi di

1

impiegati, per ùn parlà di u costu elevatu, affetta spessu l'efficienza di a produzzione, prolunga u ciclu di consegna è causa grandi perdite per via di tali prublemi.

Cum'è un fabbricante di fan industriale in Suzhou, stabilitu in sta famosa cità. Bejarm hà stabilitu u valore culturale di "creà benefici per a sucietà, fà profitti per i salariati è i partenarii, è custruisce un ambiente di travagliu megliu per i salariati di l'attellu" à u principiu di u so stabilimentu. Si pò dì chì u meritu risiede in l'età presente è u benefiziu si trova in l'avvene.

Dopu chì u ventilatore industriale pruduttu da a sucietà Bejarm sia installatu in l'attellu, attraversu a rotazione di a paletta enorme di u ventilatore, l'aria interiore hè cundutta è l'odore di sporcizia interiore hè scaricatu fora di a stanza, ciò chì rinforza l'effettu di ventilazione interiore. A rotazione cuntinua di u ventilatore industriale porta u ventu di circulazione tridimensionale, chì face chì e persone si sentenu leggermente fresche, hè a stessa sensazione cum'è chì esci solu da a piscina è a temperatura di u corpu sente a differenza trà 5 ℃ è 7 ℃, chì hè assai cunfortu.

Cù un bonu effettu di ventilazione è di raffreddamentu, hè difficiule di vede i prublemi cum'è alta temperatura, polvera, odore particulare, è poca circulazione d'aria in l'attellu. U circhiu virtuosu porta à a riduzione evidente di colpu di calore, lesioni industriali, malatie professionali è dimissioni.

2

Inoltre, u costu di l'investimentu è di u funziunamentu di i fan industriali hè assai bassu. Pigliate un fan industriale di 7.3m cum'è esempiu, un fan pò curà una superficie di 1800 metri quadrati, mentre u cunsumu di energia hè solu intornu à 1 gradu per ora, è ùn ci hè bisognu di cablaggi complicati. Un pruduttu cusì bonu deve esse installatu u più prestu pussibule. Per più soluzioni di l'industria, chjamate:


Tempu di posta: Mar-29-2021